Değişim ve İade Politikası

ARAS Kargo Gönderim Kodu: 2427454551439

TESLİMAT

İnternet mağazamızdan oluşturduğunuz siparişleriniz, size ARAS Kargo güvencesiyle ulaştırılmaktadır. Siparişiniz (hafta içinde) 24 ile 48 saat arasında ARAS Kargo’ya teslim edilir. ARAS Kargo siparişinizi teslim aldıktan sonra sizi sms ile bilgilendirir ve bulunduğunuz bölgeye göre 1-3 iş günü içerisinde adresinize teslim eder. Mobil bölgelerde teslimatların biraz daha uzun sürebileceğini lütfen dikkate alınız. Resmi tatil ve bayram dönemlerinde kargo firmaları çalışmadığı için teslimatınız ilk iş günü içerisinde yapılacaktır.

DEĞİŞİM & İADE

Satın almış olduğunuz üründe; ürünün tekrar satılabilme özelliğini kaybetmemiş ve kullanılmamış olması koşulu gerekmektedir. Ürün işlemlerinde fatura ibrazı zorunludur. Değişim süresi elinize ulaştığından itibaren 2 iş gündür. Tüm ürünlerimizde beden ya da model değişimi yapabilirsiniz. Özel üretim ve hassas modeller olmasından sebep Abiye, Tulum ,Klasık Takım, Elbise ( Tüm Elbiseleri Kapsamaktadır ) ve Tasarım ürünlerde İADE YAPILMAMAKTADIR, model yada beden değişimi yapabilirsiniz. Değişimini yapmak istediğiniz ürün/ürünleri anlaşmalı olduğumuz kargo firmamız ARAS Kargo aracılığıyla (2427454551439) kodu ile göndermeniz gerekmektedir.

Gönderdiğiniz kargo bize ulaştıktan sonra değişim siparişinizi oluşturabilirsiniz. Değişim kargonuzu rahat bulabilmemiz için alış- veriş yaptığınız isim soy isim ve telefon numaranızı kargo gönderimi esnasında yazmanız rica olunur. (Abiye, Tulum ,Klasık Takım, Elbise ( Tüm Elbiseleri Kapsamaktadır ) ve Tasarım ürünlerde iade yapılmamaktadır, model ve beden degişimi yapabilirsiniz) Değişim 1 defaya mahsustur.

Değişim ve İade kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

butikaz.com.tr 'den yapacağınız alışverişlerinizde değişim kargo masrafları alıcıya ait olmaktadır.. Ürünlerin size ulaşması amacıyla ödediğiniz Kargo Ücreti iade edilmemektedir. Değişimine karar verdiğiniz ürününüzü tarafımıza gönderirken Kargo Ücreti Tarafınıza Yansıtılacaktır. Satışa sunduğumuz tüm ürünler, kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçer. Nadiren yaşanılan ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa böyle bir durumda süreç şu şekilde işlemektedir; Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda "Durum Tespit Tutanağı" hazırlatın.

Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve "Durum Tespit Tutanağı" hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin. Hasar Tespit Tutanağıyla birlikte hasarlı ürünü adresimize gönderdiğinizde ürün değişim ya da iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.